• Expert in dormit

Cum să lupți împotriva insomniei?

În ultimul timp, numărul persoanelor care suferă de insomnie crește.

Acest lucru se datorează multor stresuri prin care trec oamenii în aceste zile.

Este foarte dificil să treci peste insomnie și de cele mai multe ori oamenii caută ajutor pentru a putea dormi.


Potrivit Wikipedia, insomnia este cunoscută și sub numele de insomnie și este o tulburare de somn în care oamenii au probleme cu somnul.

Este posibil să aibă dificultăți în a adormi sau să rămână adormi atât timp cât vor în timpul zilei sau al nopții.

Insomnia cauzează multă disconfort oamenilor, deoarece au depresie, sunt iritați și nu au energie să facă nimic.

Persoanele care suferă de insomnie uită de lucruri, au dificultăți în a rămâne concentrat la locul de muncă, pentru a conduce și a face alte sarcini zilnice.

Există câteva sfaturi care vă pot ajuta să luptați împotriva insomniei:


Du-te la culcare la o anumită oră în fiecare zi


Rutina de noapte este foarte importantă, atât pentru copii, cât și pentru adulți. Puteți începe prin a vă culca în fiecare zi la aceeași oră. Chiar dacă nu adormi imediat, poți să stai în pat, să meditezi și să te odihnești.


Fără sarcini după ora 19:00


Insomnia este legată de viața stresantă. Ca și în zilele noastre, oamenii au o mulțime de responsabilități la locul de muncă și acasă. Seara oamenii încearcă să facă o mulțime de sarcini, se stresează, sunt copleșiți și până la urmă nu pot adormi. De aceea este important ca seara să nu vă stresați, deoarece vă gândiți că nu aveți timp să îndepliniți toate sarcinile. Cel mai bine este să nu programați nimic după ora 19:00. Pregătește-te doar pentru rutina de pat, ia un duș, ascultă muzică, citește o carte și odihnește-te.


Timp de ecran limitat


Potrivit Academiei Americane de Medicină a Somnului, rezultatele preliminare dintr-un nou studiu indică faptul că cantități mai mari de timp zilnic pe ecran sunt asociate cu mai multe simptome de insomnie și o durată mai mică de somn în rândul adolescenților. Rezultatele arată că, pentru mesageria socială, navigarea pe internet și vizionarea TV / filme, simptomele de insomnie și durata somnului au explicat pe deplin asocierea dintre activitățile pe ecran și simptomele depresive.


Nu există dispozitive în dormitor


Dormitorul tău trebuie să fie un loc unde să te odihnești, să meditezi și să dormi toată noaptea. Este recomandat să nu puneți niciun dispozitiv în dormitor, cum ar fi TV, computer, telefon mobil. Puteți asculta muzică sau puteți asculta ceva plăcut sau puteți medita. Dar este important să nu aveți un ecran, astfel încât ochii și corpul să se poată odihni.



Alegeți o saltea care să vă relaxeze corpul


Deoarece insomnia este legată de stres, chiar și corpul nostru poate obosi și nu este capabil să se relaxeze în timpul nopții. Salteaua pe care o avem poate agrava insomnia și mai mult, deoarece avem dureri de spate și nu putem adormi. O saltea care nu este confortabilă trebuie schimbată imediat. Alegeți o saltea care să vă ofere sprijinul necesar, nu veți simți dureri de spate, veți adormi mai ușor și veți dormi mai mult.


Fără cofeină


Aceasta se numește - regula aurului - deoarece cofeina este unul dintre cele mai importante motive pentru care oamenii nu pot adormi. Trebuie să limităm băuturile care conțin cafeină, precum cafeaua, ceaiul și alte băuturi care conțin cafeină. Seara este mai bine să nu aveți niciuna dintre aceste băuturi care conțin cafeină, deoarece acest lucru vă va face să rămâneți treaz în timpul nopții.


Nu lăsați insomnia să vă schimbe viața! Schimbă-ți obiceiurile și bucură-te de somn toată noaptea.

1 afișare0 comentariu